oncontextmenu="return false"

...

Går inte så bra med matbloggandet. Igår var jag inte hemma på hela dagen. Först tog jag Mia till hennes nya soccerklass. Hade stora förväntningar på den klassen. Speciellt på coachen. "Coach Jason", hör ni hur snyggt det klingar i munnen. Det bara smälter i munnen. Hade då såklart fixa mig lite extra.(= borstat igenom håret för en gångs skull) innan jag åkte dit. Men när vi kommer dit så ser jag bara en afrikan som står brevid bollarna och kornerna. Jag frågar snabbt Mia "" Vart är coach Jason?"  Mia svara med största leendet "He´s there sillly" . Jag sätter tuggummit i halsen och sitter och surar hela hennes class. Men droppen gick när han sa. Mia spring till din mamma och drick vatten. Skönt att mia är smart så hon själv säger  att jag minsan inte är hennes mamma utan hennes Aupair. stort + till mia att hon skötte det snyggt så han skämdes lite...
Efter det så åkte vi direkt till några som har en pool och hängde där sen på kvällen blev det tacomiddag med Em

Idag tog jag bara mia till gymnastiken sen gick vi till lekparken. Annars har det inte hänt mkt mer idag. Blir snart boardalken med Em

kiss kiss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0