oncontextmenu="return false"

min dag!

Hade väckar klockan på 07.15 snosade en gång. Klockan ringde 07.24 låg två minuter till. Tvingade mig upp ur sängenfortfarande med stängda ögon. Gick på toa sedan gick jag upp till barnen prick 07.30. Har då fått upp ett öga. Kom upp och sa god morgon till alla satte mig i soffan och tittade på Dora the explorer och lyckades öppna båda ögonen.
Åt frukost med barnen och Martin.Mia ville inte ha sin omelett.fick göra annan frukost till henne.
Vi följde med Martin till järnhandeln. Martin körde över Mias tå med kundvangnen. Annars inge spännande. Vi åkte till en lekpark dom ligger på beachen ett tagb sedan åkte vi hem. Martin åkte till jobbet o
ch jag gav ungarna lunch. Sen tog anders sin napp och jag lekte med mia. när anders vaknade så var det 28 grader så då pallrade vi oss ner till stranden. Vid 5 tiden gick vi hem å så slängde jag ungarna i poolen plus mig själv. Carrie kom hem sen och jag slutade.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Skön dag...Vill du höra hem :P

2009-07-03 @ 04:13:21
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: Emilie

Skön dag.. vill du höra MIN?

2009-07-03 @ 04:13:53
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0