oncontextmenu="return false"

Skippa pizzan satsa på bananer..

  • Förr några helger sen var jag så otroligt bakis. Jag skyller på vätske brist. Läste just nu precis att bananer är as bra att äta mot bakfylla. Man kanske borde köpa sig en klasse att ha i väskan tills nästa helg. vore jue as smart..

    Här kommer några andra tips mot bakfyllan..
    * Grunda med en rejäl måltid...
    * Drick vatten innan
    * Kör på varannan vatten hela kvällen..
    * Prova alkoholfria drinkar  ??????

    HAhah hittade de tippsen på internet kanske är det sista tipset det roligaste.. om de skrev de först skulle de inte behöva ha de andraaa...


    här kan du gå in och göra ett test och se vilken skala du har på din bakfylla..
    det ska jag göra nästa helg http://www.expressen.se/1.686393


Kommentarer
Postat av: Nettan

Matilda inte dricker du som alltid är så skötsam, det är ju Michaela som är den o skötsamme. Hoppas du har det bra KRAM NETTAN

2009-07-27 @ 09:47:06
Postat av: Matiillda

Jaag jag vet... Det här var bara en en gångs grej. Jag luktade bara på det och ändå blev jag bakis.. Hoppas mickis har gett alla breven som jag har skickat till dig å lasse?

2009-07-27 @ 23:39:20
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0