oncontextmenu="return false"

Hett tips till alla aupairer ute i landet!!!

Kom in på en sida.Trodde det var en dröm. En sida som tipsar om hur man lurar barn. Alla tipsen är skickade från vuxna som blev utsatta för lurandet när de var barn eller föräldar så de är testade i real life. Nu ska jag testa de på mina små testobjekt här i USA

HÄR KOMMER MINA FAVORITER:

Bra tips på bråk i bilen!!!!!

När jag var liten brukade mina föräldrar...Sätta en plywoodskiva mellan mig och syrran i bilen. den var utsågad exakt så att det inte ens gick att få i mellan ett finger. Det blev garanterat tyst på mitt och syrrans kiv och slagsmål i baksätet. Efter det räckte det med att farsan hotade med "skivan" för att vi skulle lugna oss i baksätet. Jag var ganska liten och tyckte det var mest kul men syrran som är 5 år äldre skämdes som en hund,speciellt när vi svängde in på bensinmackarna. Vi satt som ett par hundar där bak....

Riktigt bra och funkar till m¨nga olika saker

När jag var liten brukade min mamma säga att jag gjorde världens godaste kaffe. Hon var egentligen bara lat och ville inte brygga det själv. Lat, men finurlig, kvinna.

Kan se mig själv säga "mia du är så bra på att vika tvätt, plocka ur diskmaskinen eller massera"!!!
Tror den skulle kunna funka till 100% hahahha

Alla har olika behov så nu får gå in på sidan och leta efter tips efter ert egna behov. Men jag vet jue att alla aUPAIRER är lite stelna i axlarna. ;)

http://www.luradittbarn.se

good luck!


Kommentarer
Postat av: Mamma

En annan bra grej som jag e uppväxt me. Pappa tog tid medan jag sprang o köpte cigg !!! till honom.

De gick fort vill ja lova.

2009-05-28 @ 18:30:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0