oncontextmenu="return false"

D-Dagen!!

Om några timmar åker vi! Känns som jag har koll på det mesta nu!

Idag tog jag å Mickis en snabbis på marieberg. Checkade det sista inför resan. Mickis gör jue dock mig lite nervös men som tur var det klanten som hade tittat fel. Skönt att pusta ut efter det. Sa hejdå till mitt brothers and sisters gäng vilket nu också är Adam. Vilken solstråle han är! Mickis och jag tog en lunch sen kom fippa och joynade oss :) alltid lika trevligt!

När jag kom hem åkte jag och sa hej då till J. Sen kasta han ut mig för han skulle bort. Men hade jue såklart planterat ut lite saker som han trodde jag hade glömt. hahah smart trick det där. "oj, Va glömde jag den!?" haha så träffade honom igen och följde med och titta på en lägenhet som var jätte fin men lite konstig också:) Ett akvarium i väggen mellan vardagsrummet och toaletten... ähh ville människan som bodde där innan inte ha någon privacy alls eller?

Nu ska jag bara invänta att klockan blir dags att åka sen drar vi mot Bergen!!


Som Mickis beskrev mig....
"Jag delade mitt äpple med henne på lekis"


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag är så avundsjuk på dig/er...

Glöm inte bort mej. Saknar dej. Längtar!

Puss o Kärlek

2009-11-25 @ 06:27:21
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0