oncontextmenu="return false"

Fredag hela veckan!!

Ja fredag här nu. Känns dock inte så stor skillnad mot alla andra dagarna. Jag har ju fredag hela veckan nu kan man säga..
Har inte gjort så mycket vettigt i veckan. Myst med båda J&J.. åå jag och Johanna tittade på män som hatar kvinnor. Mucho bra film det där, tyckt dock att den var lit läskig ibland..
Bakat årets första lussebullar har jag också gjort..smarrigt
Ikväll var jag på O´learys med Mickis,Carro,Carro och Mimmi. Vi satt å snackade en massa skit. Hann rabbla upp kumlas alla pedon hahha finns många att ta upp!!

Nästa vecka åker jag och Mickis till Norge. Fick reda på idag att vi har lägenhet för ett tag:) känns skönt! Nu är det BARA ett jobb som fattas!! Hoppas allt löser sig! Håll tummarna!

Nu ska jag sova:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0