oncontextmenu="return false"

Ännu en helg har gått

Helgerna går alltid så fort, vill att det ska vara helg alla dagar i veckan=) det skulle vara toppen!

I Fredags så åkte jag in till city direkt efter jag hade slutat. Träffade Gauthier som jag träffade när jag var i Dominikaska Republiken. Han var i NY en snabbis.





Lördagen spenderades med Emilie. Vi drog till mallet först sen middag. Blev lite nya inköp bland annat skor.
På eftermiddagen var Emilie tvungen att jobba sen kom hon och Sam hit. Vi körde riktig nonårsstil och satt å drack på mitt rum. När vi var lagom varma i kläderna så drog vi till Minnesotas. hahha lyckad kväll i början men senare så spårade allt ur!!!!




Nu kommer snart Emilie och hämtar mig så ska vi åka hem till henne och sova!
Hennes familj är borta och hon vågar inte sova själv. Så tuff utåt men så liten och hjälplös på insidan ;)
hhahah

puss

Kommentarer
Postat av: sam

haha var for fest po rummet va ju as bra gemfort me forfesten i grannhuset

2009-09-28 @ 02:43:09
Postat av: Mamma

Cool brytning. söt kille.Hoppas ni hade kul.

Festen på rummet såg kul ut oxå men ni skulle nog ha stannat där. Kram

2009-09-28 @ 09:50:26
Postat av: mickis

olala, Gauthier ;)

2009-09-28 @ 23:51:53
Postat av: Emilie

Haha, jag håller helt me din mamma! Vi skulle verkligen stannat kvar på rummet ;)



Nästa helg blir fullspäckad med mycket skola och Long Beach fest! KUL!!!



PUSS

2009-09-29 @ 21:14:04
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0