oncontextmenu="return false"

Dog som två fiskpinnar på en fiskfabrik!

Fullt upp idag, som vanligt. Uppe med tuppen och barnen vid halv åtta vid 9.3o är båda barnen bortlämnade så sköönt. Ringer några samtalen. Emilie inbrottstjuven smyger sig in. Vi går vidare till grannarna nere på gatan och bryter oss in och hämtar hennes laddar för att sedan ge oss vidare till bordwalken. Sprang där och efter det kan jag säga er var vi som två döda fiskpinnar hahah vi var verkligen döda men kom båda fram till att efteråt är det den bästa känslan. Vi drog sedan vidare hem till mig. Martins föräldrar är här och hälsar på så vi hade lite allvarliga samtal om att skaffa barn när man är ung eller inte. HAHAH han sa att vi måste tänka på den biologiska klockan... sug på den du mamma, vill du bli mormor så ska vi fixa det ska du se! Sedan gick vi och hämtade barnen tog en snabb titt in till parken sen hem för att äta lunch. När Emilie hade åkt hem sa martins pappa att jag bröt på amerikanska när jag pratade svenska med Emilie hahaha Nya Victoria Silverstedt på den!
På eftermiddagen åkte vi till Mia´s gymnastik. När jag har varit i en timme i samma rum som 20 amerikanska mammor så är min hjärna slut. Jag dör alla bara pratar i munnen på varandra och den ena pratar högre än den andra. En mamma hade brytit armen på sin unge. Dagens stora nyhet.

Nu ska jag njuta till Idol :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Din klocka funkar nog nåra år till ska du se. Stressa inte upp dig nu. Puss



2009-09-23 @ 18:32:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0