oncontextmenu="return false"

Im happy:)

Idag började dagen med att jag slängde i ungarna frukost sen körde jag bort dem ett tag. Jag och Em hann gå hela boardwalken sen ta stranden tillbaka. Var riktigt mysigt men varmt!
Sedan började jag jobba igen. Vädret var helt underbart men jag och barnen måste tyvär vara inne mellan 12-3 för anders måste sova. Väckte honom ingen minut efter tre och tog på han badkläder medans han fortfarande sov. När vi kom ner till stranden hade det hunnit blivit lite molnigt men det gjorde inte så mycket eftersom det var 30 grader ändå :)


Har just nu ätit en god laxmiddag:) första gången jag äter det sedan jag kom hit:) och har betalat min Carlifonien resa. Har också fått födelsedagspresent av mammsen:) tack tack:)

Nu ska jag bara njuta av att jag är på så bra humör:)

Nu ska jag åka till TurtlesEmilie:) höhö hon kommer döda mig

puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du tjuvkikat.?

2009-09-25 @ 15:34:19
Postat av: Emilie

Hahahah!! MATIIIILDAA! Va f**n, haha...

2009-09-26 @ 05:14:26
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0