oncontextmenu="return false"

jahaa har jag en blogg?

Jag vet dålig på att skriva. Vet inte om det är bara för jag har mkt att göra eller för att ingenting har hänt?
Jag har iafl gått och blivit sjuk!!! USCCH började för en vecka sen med bara feber som sedan på fredagen gick till att jag fick ont i halsen och ont i munnen. Men förnekade hela fredagen Är det fredag kväll så äre!!! Så jag och emilie drog in till city och träffade hennes vänner. Riktigt roliga måste jag tillägga. Vi gjorde lite barhoppning men bar oss hem hyffsat civileserade. Sen på lördag morgonen så varknade jag av att jag känne mig konstig i munnen och när jag tittade mig i spegeln såg jag att det var blosor usch usch vad vidgit det såg ut. det var mest på tand köttet. såg ut som tänderna höll på att ruttna. Förnekade dock de och gick ut på lördagen. Men gurgglade jue iafl runt drinkarna i munnen så att bakterierna skulle dö!!!! sen på söndan gick det inte att förneka längre jag var sjuk!! då hade jag fått mera feber. Nu är det onsdag har ingen feber längre och halsonten är nästan borta men bara blåsorna kvar. Martins bror som är doktor tror jag har svamp, mushrooms sa jag till Carrie men hon verkade inte fatta och emilie tror jag har herpes.... får hoppas att det inte är nått av dem? MAMMA vad tror du?

Nu har iafl Mia börjat skolan. Skönt kan hon prata med någon annan istället för att tjata på mig! nice..

Nu blir det snart att kolla Sex and the city som jag fick av min babe när hon var här!!! TACK TACK TACK

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0