oncontextmenu="return false"

Helgen=)

Jobbade hela dagen igår sen efter jobbet drog jag hem till johanna för 21-års kalas för rickard!
Det var kul sen drog vi ut efter=)

Idag söndag var jag tvungen att pallra mig upp tidigt då vi skulle ha lite genomgång på jobbet. Var inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli!

Imorgon är det en ny månad. Tiden går så himla fort snart sommar igen=)
Vi ska bli testade på jobbet av massa MR X kunder som sätter betyg på oss, om vi får 90% eller mer så kanske det blir en resa till London med jobbet. Hoppas hoppas jag ska vara super trevlig mot alla kunder som kommer in.Så himla snälla på jobbet:)
Efter genomgången idag blev vi bjudna på lunch. Gott var det. Det smaka bra med nått annat än en baguette.

hahaha här kommer en ´rolig film om bit som jag jobbar på fast den är från oslo=) Visst ibland finns det as jobbiga kunder men man må¨ste smila hela tiden :D

Nu blir det att kolla lite på tv sen blir det att sova!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0