oncontextmenu="return false"

Fjärtsoppa och pannkakor på en Tisdag!


Vaknade som en spurt av att telefonen ringde halv nio, När jag svarade dock så var det ingen där. Visade sig att det var en tjej från jobbet som ringde och det var hennes andra då så tänkte då¨såklart att det var något viktigt. Försökte ringa upp henne men opps pengaVäckte Em på övervåningen men såklart hade hon inte heller några pengar... med ett stort suck var det bara att dra på sig kläderna och dra ner till 7/11 men sen när jag ringde upp så var det som tur va inget viktigt...somnade vidare och sov till tolv

Sen blev det några ärenden och hem och åt pannkakor och ärtsoppa sen vidare till jobbet.
Nu sitter jag emilie och negisa med tända ljus och dricker te och titta på våran ny kollektiv tv:) as nice med skinnsoffa och storbildstv:)

Snart blir det att sova. Imorgon ska jag och Em gå och köpa en ny byrå=)

Natti nattiii

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0