oncontextmenu="return false"

Söndag på en Måndag!

Idag är det röddag här i Norge så jag är ledig, ska bara in på jobbet en snabbis och förbereda lite tills imorgon,annar är det så himla skönt att inte göra någonting =)

I helgen så har jag jobbat sen umgåtts med mina underbara vänner. I lördags blev det utgång. Förfestade lite med några svenska innan vi drog vidare till en fest i en syk lägenhet. Den låg precis vidd vattnet så man kunda hoppa från en dörr som fans i vardagsrummet rakt ner i vattnet, Efter det drog vi vidare ut och bara dansade av oss veckans jobb!
Igår vaknade vi upp trötta men humöret på topp så drog vi och köpte kebab. riktigt lyxigt!!!!!!!!!!! sen mötte jag upp johanna,fie och rickard och tog en kaffe med dom , myspys sen började vi förfesta och drog på en svensk avskedsfest som var på ett uteställe. Där vart det shottar ochölhävar tävling.. sverige mot norge. Norge fuskade dock... jävla norrbaggar bara för dom har oljan betyder det inte att det är OK att fuska.... vi stängde såklart stället sen drog på efterfest sen blev det hem och soova.

Ikväll blir det att lägga sig tidigt så man är piggimorgon

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0