oncontextmenu="return false"

nananan måndag again

Nu är måndag här igen.. tiden går så fort!!

helgen!!

I fredags tittade jag och cilla på idol. Gjorde en skön facerape på henne :P bytte hennes födelsedag till lördagen dagen efter...


Tror hon uppskattade alla gratulationer hon fick hahaah

På lördagen var jag ledig så då var det akvarumiet här i Bergen som var inplanerat..verkligen över alla förväntningar:)
 

 Sen på kvällen blev det party party :)


Igår sov jag hela dagen sen blev det en bio på kvällen...

När jag är på väg in på bion så hör jag en pipig röst bakom mig som skär sig i öronen...tänker att de där känner jag igen... vänder mig om och ser att det är Cilla... hon vart lika chockad som jag tror jag.... man kan säga att jag tog henne på bar gärning MOHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA på bar gärning, ja sant!

2010-11-15 @ 21:35:07
URL: http://ceciliamartti.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0