oncontextmenu="return false"

Suuuuumbaaa!!

Jag och fannybunny har testat sumba idag:) det var riktigt kul.. men kan tänka mig att vi såg riktigt roliga ut.
Var lite spänt i början med sedan så släppte vi loss och skakade både rumpa och alla andra kroppsdelar som går att shakea ;)

Igår var jag och Cilla på ikea och åt köttbullar sen tog vi en sväng på Gina. Blev inte så mkt shopping för min del medans Cilla gick vild där inne  ;) som hon alltid gör

Imorse gick jag upp klockan 5!!!!
Jag skulle fixa kaffe och crossiant till HM gäster som som var uppe tidigt fäör att köa till hm´s nya collection med Lanvin :) Men eftersom dem är fashonistas så måste dom tänka på vikten så det blev rätt mycket crossianter över...
Sen var det bara hem och hoppa i säng så skulle jag besöka min släkting som bor här men hon var såklart sjuk   :( så jag sov vidare lite . Sen fixade jag lite med banken och vidare på Sumba

Nu sitter jag och Em och Annie här. Jag och Em skulle igentligen bokat våran resa men vi har inga pengar på vårat på svenska konton än...


Nu är det snart bartenderskolan :) 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0